Bliv Medlem

Kontingent:
Årskontingentet er 200 kr, som kan overføres via netbank til Kunstforeningens konto i Den Jyske Sparekasse.
Reg.nr. 9712
Konto-nr. 0741790505.
Husk altid afsendernavn og adresse.

Det er også muligt at betale via MobilePay. 77832.

Kontingentet kan også betales ved generalforsamlingens slutning.
Ved betaling inden 1. maj deltager man i lodtrækning om en kunstbog.

Medlemsfordele:
Som medlem får man 10% rabat ved køb af kunst i forbindelse med foreningens udstillinger.
I sæsonprogrammet og på hjemmesiden får du information om alle foreningens udstillinger og arrangementer.
Du kan få påmindelse om de forskellige arrangementer via email – tilmelding på bk@billundkunstforening.dk.

Som medlem deltager man automatisk i bortlodning af kunstværker på den årlige generalforsamlingen, jfr. vedtægterne.
Du får indflydelse på foreningens aktiviteter via den årlige generalforsamling sidst i januar måned.
For hvert nyt medlem man skaffer, opnår man et ekstra lodtrækningsnummer til den førstkommende bortlodning.

Vedr. medlemsskab: Kontakt foreningen eller benyt indmeldelsesformular ved at klikke på dette link.

Persondata politik hos Billund Kunstforening:
På foreningens Webmail hos One.Com opbevares medlemmernes navn samt mailadresse.
Navn/mail-adresse oprettes når man tilmelder sig foreningen og slettes når man forlader den.
Webmail er beskyttet med password samt virus/spam filter. Der tages automatisk backup som slettes efter 14 dage.

For One.Com`s privatlivspolitikker henvises til https://www.one.com/da/info/fortrolighedspolitik.
Tre personer har adgang til foreningens webmail: Webmasteren, kassereren samt turkoordinatoren.

På en separat harddisk hos foreningens kasserer opbevares mailadresse, navn samt adresse på medlemmerne og status for deres kontingentbetaling. Dette oprettes når medlemmet melder sig ind. Alt slettes når vedkommende forlader foreningen. Kun kassereren har adgang hertil.

I henhold til persondataforordningen henledes opmærksomheden på, at der på ferniseringer og udflugter bliver optaget fotos, der kan lægges ind på Kunstforeningen hjemmeside.

Har Kunstforeningen ikke modtaget indsigelser, opfattes det som samtykke til offentliggørelse.